klocka

lördag 29 september 2012

Vilken toppen bok :))

Var på bibblan här i veckan och skulle lämna tillbaka några böcker. Och då lånade jag, Anna Janssons deckare. Men tyvärr var dom första två böckerna i pocket, och dessutom pytteliten text. Och dom föll mig inte riktigt i smaken. Men då fick jag tips av tjejen på bibblan, att jag skulle prova denna föfattarinna ( även det en deckare).  Åååå vilken toppenbok :)) spännande så in i vassen. Hon kan jag verkligen rekommendera, om ni inte har läst dom vill säga :))
Ha en fin dag!
Kramen♥

12 kommentarer:

ansepanse sa...

jo, jag har läst någon av hennes böcker :) tycker också om henne
ha en fin helg nu
bamsekramar vännen

MARIA I KOS sa...

Ja , den har jag både läst och sett filmen .
Den utspelar sig i närheten av Kiruna , jag bor ju nästan där ....10 mil ifrån.
Ha en fin lördag
Kram ♥

Mita sa...

Jag har faktiskt inte läst nånting av henne. Men jag tror det gick nånting på bio och sen även på tv som var från nån av hennes böcker.Riktigt bra,
Ha det gott vännen
Kramizar♥

Siita sa...

Hejsan. Som vanligt så läser jag inte utan handarbetar. Men läslusten kke kommer vad vet man. Läste ju mycket förr. Kram

Malin sa...

Ska kolla upp henne, är inne i en riktig läsperiod just nu!
Kram

Monachos sa...

Hon är jättebra, har läst alla och det finns hur många bra svenska deckarförfattare som helst. Camilla Ceder kan jag rekommendera också.
Hammarbyserien av Carin Gerhardsen är en annan. Så du har så mycket att botanisera bland svenska deckare både manliga och kvinnliga.

Må gott

Milla sa...

Kul när man får tips som visar sig vara riktiga vinnare :))
Mys o må bra i helgen!Kram

Anonym sa...

1000-Tack för tipset,vännen/Kram ♥ ...

Znogge sa...

Har läst dem och jag håller med! Hur bra som helst.

Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Jag har inte läst...du minns mig o böcker va..hihi...

Trevlig lördasafton

Kramiz

Miruschka sa...

Jag har läst alla hennes böcker, utom den senaste tror jag.
Det är så kul att det finns så många bra svenska kvinnliga deckarförfattare:)
Kram♥

soffie sa...

å jag gillar hennes böcker,men den senaste va inte lika bra tyckte jag:;) kramen