klocka

torsdag 13 september 2012

Titta titta här!

Titta titta här, och titta titta där visst är den verkligen på " G". Den har varit så jättetrög ett tag, så jag trodde inte det skulle bli någonting av den. Men har man gröna fingrar så har man, eller kanske är det kärleken jag ger den *L* :))
Så nu är det bara prata och gulla med den, så kanske det blir blommor inom kort :))

Å vad jag är trög när det gäller bloggen, speciellt nu under nattjobbet. Men hoppas ni har överseende med det :))

Ha en fin eftermiddag och kväll!
Kramen♥

16 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Du ska se den växer o blommar av ren härlig kärlek:)

Kramiz

Znogge sa...

En stängel sköter sig själv så missar du artighetsfraserna så blommar den ändå!

Kram

Anonym sa...

Den blir säkert jättefin, bara du pratar snällt med den och ger den vatten och näring

Tre Tanter sa...

Åh va spännande att se hur mycket blommor det blir.

Ha det så bra!

Kram 3 Tanter.

Siita sa...

Ha en trevlig kväll o nattjobb. Hoppas du får blommor. Kram

Susanne P sa...

Oj, måste man prata och gulla med dem också? Det är därför inte mina blommar om... ;)
Kram

Rigmor sa...

Det måste vara all kärlek som gör det...Fast nu blir jag lite orolig, försa om vi har ett kärlekslöst hem då...eftersom jag lyckats ta död på fem stycken orkidéer på en kort tid...?? Här kanske det beror på något annat...
Kram kram

Mita sa...

Jag har inte vågat mig på Orkidéer än.Jo förresten, det var visst en jag hade för ett par år sen. Men jag tyckte den var så jädrans ful utan blommor, så jag slängde den,haha...
Lycka till med din,men du har ju gröna fingrar så nemas problemas..*L*..
Kramiz**

Susanne sa...

Sååådärjaa ;)

Aurora sa...

Mina orkidéer blommar om allihopa just nu. De tar lite tid på sig men sen vara blommorna länge. Kram

Anonym sa...

Ja orkideer växer sakta, å andra sidan blommar de länge oxå:)
Vad roligt att den vill börja blomma!
Segt med bloggen blir det ju när livet där ute pockar på, men egentligen .....vad gör det.....livet har sin gång och du finns ju här ...blir så glad varje gång du tittar in till mig :)
Ha en fin helg vännen
Ann-Louisekram

Paulahelenas sa...

Önskar dej en fin fredag o helg!

Kram

Camilla sa...

Mina håller också på att få nya stänger.
Sv:Du kan vänta till vintern...då kan du få massage av mig. Kan vara bra att ha någonstans att kyla ner sig ;)
Kram!

Lisbeth sa...

Här går jag runt i hemmet och ger kärlek till mina blommor men inte hjälper det. Det måste vara något mer. Den som kommer på det ska få Nobelpriset
Kram

fialia sa...

Åhhh den är på G, kul.
Lax e bra när man har kort om tid, har du provat att koka laxen i creme fraische o bara hälla i det man tycker om, citron ell, pesto eller som sagt något man tycker om. Gött!!!
ha de Fia

Anonym sa...

Den blir säkert fantastiskt vacker...
Ha en goooer Fredag/Kram