klocka

fredag 21 september 2012

Ny deckare!

Nu har jag gett mig in på en ny deckar författare. Var på bibblan i går och skulle lånade den tionde boken av Ljungstet, men tyvärr var det fyra stycken före mig. Så jag fick ställa mig på kö på den. Så då fick jag ett tips om denna författare, så jag lånade två stycken under tiden medan jag väntar. För eftersom jag har blivit så bok tokig, kan jag inte vara utan läsning :))
Är det någon av er som läst denna deckare?

Jag har min helg räddad, börjar mina fyra nattpass i kväll!
Hoppas ni får en underbar Fredag♥
Kramen♥♥

25 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Nej tyvärr, som jag sagt tidigare...jag vågar inte:)

Kramiz

Paula sa...

Hon är jättebra! Jag läste hennes 13:de bok i serien i somras. Nu har du några goa boktimmar framför dej!
Ha en bra dag. Kram!

RackarTuss sa...

Puh - jag läser så mycket pluggande nu så jag har inte lika mycket tid över.... gillar annars att läsa "vanliga" böcker.
Kram

Znogge sa...

Ja, och den är bra så trevlig läsning! Har läst alla hennes böcker...

Kram

MARIA I KOS sa...

Ja , jag har nog läst alla hennes böcker . Jättebra är dom !
Dom handlar om polisen Maria Vern på Gotland . En del har gått som TV-serie , men som vanligt är ju böckerna mycket bättre .
Ha en fin fredag
Kram ♥

Pisan sa...

Och jag önskar dig en fin fredag och helg! Kramis! ♥

Yvonne :-) sa...

Jag har inte läst den.Min gubbe kan inte klippa klorna på hundarna ..kan jag få låna din? altså gubbe?? Kram!

Milla sa...

Så härligt att ha läsrus :) Hoppas att den är bra och ha en fin helg nu på jobbet, kram Milla.

Gilla sa...

Nej! Jag har inte läst just boken men ett par andra av författarinnan. De brukar vara bra.

Sv: Det känns rätt skönt efter en sån genomgång, som vi hade.
Idag känns det ordentligt att det är höst.

Kram/Gilla

Miruschka sa...

Jo hennes böcker har jag läst, helt OK;)
Hoppas du får en bra helg trots jobb!
Kram♥

Monachos sa...

Då har du trevliga stunder framför dig. Jag har läst alla. Jag läser (lyssnar) på jungstets senaste nu och det är spännande. Och jag är flitig på biblioteket och reserverar en massa böcker men gör det hemifrån via datorn - så smidigt och så får jag ett mail när boken kommer. Kostar en 5:a men det är många böcker man får för 200:- som en bok kostar mer eller mindre. Må gott i läshörnan.

Änglarum sa...

Hej vännen! du jobbar o jag har långledighet ;=) men antar att när jag jobbar helg så är du ledig!trevlig helg önskar jag dig ♥ kramiz Jessica

Sus sa...

Jag har hört mycket gott om Anna Jansson men inte läst något själv.

Hoppas du kan klämma in någon lite spännande lässtund under dina jobbnätter. Raster behöver ni väl!!

Kraaaam

ansepanse sa...

jag har läst henne :) och hon är bra, jag tror inte du kommer att bli besviken :)
kramar vännen

Anonym sa...

Tassar in och önskar trevlig "nattpasshelg" (var oxå på bibblan igår men det blev bara böcker till dottern denna gång.) Anna Jansson är kanon!
Höstliga kramar från
Ann-Louise

Fenixmonas sa...

Javisst! Anna jansson är bra och böckerna är lättlästa!
Ge din röst till Biggan denna dag! Kramiz

Camilla sa...

Jag har hört talas om henne men aldrig läst böckerna själv.
Jag ska också jobb i helgen.
Synd om oss ;(
Kram!

Villa Frejas bokblogg sa...

Näpp, det har jag inte. Har inte hunnit så mycket skönlitterärt alls mina senaste år då jag pluggat sen -08 :)
Kram.

Marie maräng sa...

Du är minsann en riktig bokmal ;)
Jag och böcker hör inte ihop... om sanningen ska fram så har jag aldrig läst en hel bok. Gillar däremot små böcker med vackra ord, dikter eller små berättelser.

Önskar dig en bra helg trots jobb.
Kram på dig
Marie

Rigmor sa...

Nej...det har jag inte. Här är det inte deckare som gäller, utan romaner mer, med verklighetsförankring. Inget sötsliskigt, utan vardagslivet. Sen är jag inne i en period när jag inte läser så mycket, men det kommer...med vädret som råder så finns det inte så mycket annat att roa sej med!!
Ha en bra helg, och ha bra jobbarnätter!!
Kram kram

Siita sa...

Jag läser inte nu för tiden, handarbetar bara. Kram

Susanne sa...

Inte just den, men andra av Anna J. De har varit mycket bra.

Mita sa...

Du kommer inte att bli besviken, hon skriver riktigt bra.
Kram vännen**

Filifjonkan 1 sa...

Hej Ja jag har läst den med hel ok läsbar i mitt tycke. Man läser ju ofta samma författare sen känns det lite knepigt att byta till en ny i början för man är så van vid den gamla liksom.

Snäckskalsdalen. sa...

Den är säkert bra, för det har jag hört, själv är jag ju så tråkig så jag läser inte deckare.....dom löser alltid alla fallen......
Agneta kram