klocka

söndag 16 september 2012

Härlig höstdag!

Vilken härlig höstdag. Solen skiner och varmt i luften :))
Gubben och sonen har åkt till crossbanan, några timmar. Så då gick jag och Izor ut och rensade och kastade bort sommarblommorna. Denna sommar har dom verkligen varit bedrövliga :((   men så klart, kan dom ju inte växa utan värme....
Efter vi hade fixat och donat en stund, så säger jag åt Izor, nu ska vi ta en cykeltur. Och inte var han sen att hänga med :))
Och han passade även på att ta sig en simtur, härligt att svalka av sig tyckte han :))
Ha en fin dag!
Kramen♥

26 kommentarer:

MARIA I KOS sa...

Här skiner också solen , men det blåser .
Vilken friskus han är Izor som tar sig ett höstbad . Min Ludde vill inte ens bli blöt om tassarna :)
Ha en fin söndag
Kram ♥

Miruschka sa...

Ja idag har det varit brittsommarvärme, hur härligt som helst!!
Är det i Lakamark han badar?
Kram♥

Therese sa...

Fy för att bada nu, iaf om man ingen päls har *ler* Önskar er en fin söndag <3

Milla sa...

Så där gott väder hade vi igår men idag är det grått och råkallt. Ha det bra! Kram

fialia sa...

Här i Halland e de grått o blåser nordan, hua!
Jag e seg, ska gå på min tredje natt. Filt o film på agendan.
ha de Fia

Nett sa...

Så härligt, ser verkligen ut som en skön och harmonisk höstdag :) Kram

Anonym sa...

En riktigt fin höstdag har vi haft i Stockholm.
Så nu hoppas vi på en mild vinter med barmark, eller hur?

kram

Znogge sa...

Vilken härlig badbild!

Kram

Siita sa...

Hejsan. Idag efter maten blev det en sväng till Thea. Om 14 dagar ska vi ha henne i tre nätter. Mamma, pappa, farmor o farfar ska ko rockkonsert. Kram

ansepanse sa...

då har ni haft ett riktigt skönt väder, vi hade runt 14-15 grader mitt på dagen och så började regna
härligt med simtur :)
kramar

Majken sa...

Vad härligt han har det där i vattnet :-)
Han är så tjusig tycker jag :-)

Skönt att få röjt bort lite, här lever sommarblommorna än så de får hänga med ett tag till :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Yvonne sa...

Brrr... det ser kallt ut i vatnet.Bra att Izor hade pälsen på sig ::De får vänta ett par dgar tills Balder kommer . Kram!

A House With A View sa...

Men åååh vilken sötis:))) Men brrrrr vad himla kallt att hoppa i vattnet nu!!!!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Herr Nilssons Fru sa...

Man ska ta vara på de vackra dagarna o gärna avsluta dem en ett gott dopp:)

Kramiz

CreandoPhoto sa...

Det var en riktigt modig vovve. Han kan väl förfrysa sig nu närapå :)

Kramar

Anonym sa...

Men kan man bada fortfarande hos er... ja jag förstår ...hundar är ju inte lika petiga!!
Oooo så fina bilder du bjuder på.. Jätteläckert badfoto på Izor!!
Ha det så fint vännen
Ann-Louisekram

soffie sa...

å va härligt för fina izor att bada vilken superbild på han:)

Monachos sa...

Vilken härlig bild du fick där på Izor i badet - ibland lyckas man fånga den rätta stunden. Jag i år har blommorna inte varit mycket att ha och jag är glad att jag inte investerade i massa i år som jag brukar göra. Och jag skulle också behöva gå ut i trädgården för att städa undan och gräsmattan behöver klippas - kanske kan det bli denna vecka - sonen är hemma :) Må gott

Sus sa...

Härlig Höst ser jag!

Kraaam

Mita sa...

Det är en riktigt sommrig bild på Izor i vattnet, han bryr sig inte om det är kallt,hehe...
Kramar**

Fenixmonas sa...

Här har varit många fina dagar det sista, kanske en kompensation för den sommar som vi inte fick. Kramiz

dianasdrömmar sa...

Härliga höstbilder kram Diana

Disa E sa...

Vi harockså haft 2 fina soldagar.
Men idag är det mer grått igen.

Ha en fin dag.
kram

Rigmor sa...

Dessa härliga höstdagar, gäller att njuta av dom ordentligt, snart är det kallt så ingen vill gå ut...
Nu hade jag beställt en lika fin måndag, men det gick visst lite fel när jag skickade iväg beställningen...regnet hänger i luften!!
Ha det gott!!
Kram kram

Helene sa...

IZOR är modig som badar i september han = ))
Ha en fin dag.
Kram Helene.

Anonym sa...

Oooo...Ljuvligt/Kraaaaaaaam ♥