klocka

torsdag 20 september 2012

Blandad Torsdag!

Idag är jag ledig. Solen skiner, men lite smått kyligt. Blir en liten blandad dag, tänker träna lite kantarell med vovs, städa och lite annat smått och gott. Så i kväll blir det att åka och käka med mina arbetskamrater, det ska bli skoj :))
Men först var jag lite velig, om jag skulle fara eller ej, men tillslut bestämde jag mig ändå för att fara. För det är ju inte varje dag/ kväll man får sätta sig vid dukat bord och bli serverad :)) det är man inte bortskämd med precis *L*
Hur ser er Torsdag ut, vad ska ni hitta på?
Ha en fin dag!
Kramen♥

21 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att vara Ledig!Här är det promenix härnäst utmed strandkanden i Höstsolen :)

Naw,sååå sött han ligger Izor/NoooooooosPussssss från mig & Kram vännen ♥...

fialia sa...

Visst e de skönt att få sätta sig vid ett dukat bord o ngn annan passar upp.
I dag blir det strykning, träning o nattjobb.
ha de Fia

Majken sa...

Här blir det en härlig Zingowalk & så behöver jag dammsuga & städa lite.. så jag ska bara roa mig ;-)

Vad mysigt att få gå ut & äta :-)

Ha en fin torsdag!
Kram

Milla sa...

Mysigt att gå ut och äta. Det borde man unna sig oftare. Min torsdag stavas tvätt. Hm, alltid lika roligt, suck. Hoppas att du får en fin dag och en riktigt mysig kväll, kram Milla.

X sa...

Här ser kantarell säsongen ut till att vara över, snyft;( Vill ju att dén skulle vara till december minst, ha ha!
Här skall Marwin och jag på långpromenad i skogen och så skall jag förbereda lite mat inför helgens besök och köra på barnen. Ha en fin dag/Kram Lussan

Mita sa...

Efter prommisen förut så blev det dammsugning och sen fika med goda mackor. Läste lite i boken och nu sitter jag här.
Det blir en ny prommis på eftermiddagen. Har vi tur så håller det uppe, annars börjar det molna till sig mer och mer..
Kramen♥

Anonym sa...

Mysigt och gå ut och äta god mat!
Min torsdag har jag fyllt med körsång med "min" kör och snart blir det ett nappatag med gräsklipparen som sjunger på sista versen ;)
Gosig bild på Izor :)
Ha det trevligt i kväll
Ann-Louisekram

Znogge sa...

Klart du ska åka! Det låter väl som en jättetrevlig kväll.

Själv ska jag titta på en lägenhet och hälsa på mamma.

Kram och trevlig kväll!

Gilla sa...

Jag har strukit tvätt och så håller jag på med garderoben. Jag tar undan sommarkläderna och hänger fram vinterkläderna. Så har jag kollat över mina skor, om jag behöver nåt nytt.

Sv: Du har rätt IKEAs mat var bäst.

Baloo är nog inte den som kommer att nosa fram några kantareller i alla fall. Där ligger han i lä av Izor.

Kram/Gilla

Filifjonkan 1 sa...

Hej. Nu så är jag tillbaka efter lång bloggpaus. Tiden räcker lite bättre till nu.Kul att få gå ut och äta gott med goda vänner. Bäst passa på när man slipper laga middag själv så ha det så trevligt

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Du har iallafall fått dagen till att gå och Izor ser så nöjd ut.

Här har vi också plockat svamp och när jag kom hem tände jag eld i vedspisen och började baka bröd där. Man kan ju chocka sig själv ibland ... hehe.

Ha en riktigt trevlig kväll :D

Sus sa...

Jag tycker det där med kantarellsök låter så himlans mysigt!
Jag blir full i skrattmysig ;)

Kan en vovvs användas till något bättre?
Nääeeehhh...

Kraaaam

ansepanse sa...

det har varit sådana störtskurar så ute i trädgården kunde vi ju inte vara idag, så det blev tapetrivning här istället :)
kramar

Rigmor sa...

Lugn torsdagskväll här...har påtat i trädgården mellan skurarna, och det känns i ryggen...så med gott samvete ska jag snart sjunka ned framför tv:n med en kopp thé!!
Kram kram

mariaikos sa...

Det låter trevligt med en utemiddag med arbetskamrater .
Kram ♥

Susanne sa...

Jag chillar.

Siita sa...

Här är det stickcafé varje torsdag hela vintern. Kram

Fenixmonas sa...

Inget annorlunda denna torsdag förutom att det är beredskapsvecka och kombinerat nattjobb o dagsjobb så jag börjar att känna mig lite sliten. Kramiz

Helene sa...

Det är ju så mysigt att gå ut & äta !!
Blev det något gott ??
Ha en fin fredag & härlig helg.
Kram Helene.

Marie maräng sa...

Så mysigt att gå ut och äta!
Jag och gubbe hade en speciell dag i går och har lite mys planer för helgen.. visar det på söndag ;)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

finafrun sa...

Hoppas ni fick en mysig middag :)