klocka

söndag 3 mars 2013

Vasaloppet!

Nu har gubben genomfört sitt första vasalopp. Men han var inte riktigt nöjd. För han hade velat få  medalj. Men tyvärr räckte inte tiden och placeringen till. Men jag tyckte han gjorde ett fantastiskt lopp :)) gick in på placering 3134 och tiden 6 timmar och 8 minuter. Tycker det var fantastiskt bra för att vara första gången han åkte :))  Pratade med honom nu i kväll, och han sa att kroppen kändes utkörd och trött. Har det varit jag som åkt, hade jag nog inte varit i mål ännu hihihi :))
Så nu får vi se om han ger sig på vasaloppet nästa år igen??? :))
Kramen på er♥

8 kommentarer:

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Min matte tror som du att om hon försökt sig på att åka Vasa-loppet så hade hon INTE varit framme än :)

Majken sa...

Himla bra gjort :-)
& medalj.. ja han kan väl få en tapperhetsmedalj av dig? ;-)

Ha en fin kväll!
Kram

Susanne sa...

Himla bra jobbat.
Kram

Siita sa...

God morgon. Så bra gjort av han. Trevlig dag. Kram

Miruschka sa...

Jag tycker han gjorde en enorm prestation som tog sig i mål, bra jobbat "Ö"!!
Kram♥

Milla sa...

Wow, vilken bedrift!! Gissar att han fick en fin upplevelse även om en medalj naturligtvis hade varit roligt att få. Men han fick gå i mål i Mora iallafall =D
Ha en fin start på veckan, kram Milla.

Anonym sa...

Bra jobbat av din "gubbe" :)
/Kram från mig i solen!

Herr Nilssons Fru sa...

Men då, så skönt att han kom i mål. De krävs en hel del för orka med de där - idel träning...pust. Säger som du jag hade inte varit i mål ännu:)

Starkt jobba.

Kramiz