klocka

söndag 17 mars 2013

Äntligen!

Äntligen fick jag hämta boken på bibblan, som jag hade väntat på. Har läst alla andra av honom oxå.. Men vad jag har hört så ska denna vara JÄTTE JÄTTE BRA :))  så snart ska jag sätta ögonen i den, men först läsa klart "fyrvaktaren" av Camilla Läckberg. Hennes böcker är helt FANTASTISKT bra oxå :))

Vi hade en bra dag i Sundsvall igår. Men som många av er vet, så brukar våra resa går ganska så snabbt. Vi åkte ner klockan tio, och var hemma strax före sex. Men vi hann alldeles utmärkt det vi skulle :))  så nu är vi 99% säker på vilket kök det blir :))  "Lidingö" ( mörkgrått). Dom hade även vitt, men eftersom vi hade det på köket när vi köpte det här huset som vi bor i nu, så vill jag inte ha den färgen igen. Visst tycker jag om vårat ek kök som vi har nu, men det är roligt att få något helt annat :))  så nu är det bara för gubben att raska på, så vi får klart, och får flytta in i förhoppningvis i slutet av Maj hihihi ))

Ha en fin söndag!
Kramen♥

20 kommentarer:

Paulahelenas sa...

Önskar dej en fin söndag!

Kram,kram

Siita sa...

God fm. Jag skulle nog välja ett grått kök om jag skulle få nytt. Kram

Anonym sa...

Härligt :)
Ha en fin Söndag/Kram

Sirpa sa...

Hej Carina! Vad roligt att ni har hittat köket! Väntar men spänningen hur det blir:)
Ja, det är skönt att sitta, mysa och läsa en go bok! Jag letar efter en golvlampa till bakom min korgstol att kunna fixa en läshörna till mig!
Hoppas du har lika solig som vi har här och kan ha en fin söndag!
Kram Sirpa♥

House and Garden by Bia sa...

Hej vännen!!
Tyvärr så blev det inget besök på Ikea igår...vädret var så bra så vi tog en sväng till landet istället, men idag ska vi dit en sväng...så nu vet du varför du inte fick nåt svar, haha....men visst hade det varit kul om vi på nåt sätt, hade stött på varandra ;)) Det kommer fler tåg....;)
Ha en fin söndag Carina!

Yvonne ♥ sa...

Så bra att ni har hittat vilket kök ni vill ha! .....Funkar klicker på Izor.På mina fungerar det kanon! Bra inlärning tycker jag .Vissa saker har jag tagit bort klicken och lagt till ett ord istället.. Kram!

Änglarum sa...

Hej! Åh vad kul med nytt kök! Vi bytte för 3 års sen, det blev Ekerö från marbodal. Vi är jätte nöjda...hade vitt innan. Ha en solig söndag :) kram Jessica

Znogge sa...

Den är klart läsvärd så du kommer inte att bli besviken :-)

Kram

ansepanse sa...

jag gick förstås direkt in på IKEA`s
hemsida och kollade, vad tjusigt det kommer att bli
ha en fin söndag nu
kramar

Dehäreja sa...

Hej igen, det var längesedan! Nu har "återuppstått i helt ny skepnad" ;)
"Sandmannen" är otroligt spännande.
Läs njut och rys!

Ha de gött!

Gilla sa...

Hej Carina!

Jag gillar också de två/tre författarna och har läst det mesta av dem. Skönt att man kan låna också och slipper att betala för det nöjet. Jag brukar ju få kassvis med böcker av Sibbes dotter. Hon har ordnat ett bibliotek på sitt jobb och när alla har läst böckerna plockar hon hem dem till mig. Så jag är ju bortskämd på det viset. Hon får ju böcker av mig också.

Det måste vara spännande att få beställa sitt kök. Det har jag aldrig fått, för "mina" kök har varit installerade redan.

Sv: Bilderna på Baloo blev ju faktiskt rätt lyckade, trots att han hoppade runt av lycka att få träffa kompisen Björn.

Vi har också soligt idag, men genom tunna moln. Vi har ju blivit "lovade" oväder med mycket snö tills i morgon och övermorgon. Det ser vi verkligen inte fram emot.

Kram/Gilla på söndagen.

♥ Carina ♥ sa...

Lyllos du som har oläst den där boken, haha. Den är så bra!
Kram

Kina sa...

Hittade dig genom Mariaikos :) Jag gillar också Keplers böcker. Har precis börjat med Eldvittnet och den är svår att lägga ifrån sig :) Ha en fortsatt bra söndag!

Kram Kina

Milla sa...

Snyggt med gråa luckor och det är alltid roligt att välja något annat än det man haft. Hoppas att ni snart frå flytta in :)
Läste också en Läckberg i helgen. Hennes böcker gör en aldrig besviken =D Ha en fortsatt fin helg, kram Milla

Aurora sa...

Här hade en bra bok suttit bra idag när jag satt och soladde på altan. Kram

soffie sa...

Den boken är verkligen bra!va kul att fixa köket!Ha en bra söndag!

Tess sa...

Jag har faktiskt inte läst den än, men det måste jag nog ändra på :)
Åh så roligt med nytt kök!
Kramar

A House With A View sa...

Vad kul att ni hittat det rätta köket!! Förstår att ni vill ha något annat än det ni haft tidigare, alltid kul med förnyelse :)

Tack för din fina kommentar hos mig :)))

Kraaaaaaan aka

fianathome sa...

Den är bra. Läste ut den rätt snabbt faktiskt. Trodde den skulle vara som de andra men faktiskt bättre :)
Ha en skön läsning
kram
Fia

Therese sa...

Den är RIKTIGT bra! Själv har jg läst de två första delarna av femto nyanser, är inte överförtjust, me nvill ju ändå läsa den sista så ma nfår reda på hur det går... KRAM