klocka

onsdag 6 mars 2013

Rolig present!

Mannen har haft en fin födelsedag. Många fina presenter och blommor :)) Denna var bland annat en sak han fick av dom. Vi skrattade gott när han öppnade paketet :))  det var min goa bloggvän och granne och hennes man som kom med den. Ni minns ju att jag skrev att han inte åkte på en tillräckligt bra tid för att få en medalj. Så det hade min bloggvän förstås läst här hos mig. Så vad passade då bättre än att ge honom denna :)) så medalj lös blev han inte i alla fall :))

I morgon ska jag och dottern ta tåget ner till Övik. Dottern har tänkt klippa sig. Och sedan ska vi strosa runt och kika i affärer, och ha det bara mys♥ Det kallar jag en härlig mor och dotter dag♥

Ha en fin kväll!
Kramen♥

16 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej! Låter att han fick en trevlig födelsedag! Medaljen var rolig grej:)
Jag önskar er en riktig skoj mor o dotter-dag!
Kram Sirpa

Majken sa...

Hahaha vilken BRA present :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Quila o Ronja sa...

Toppenpresent!!!

Yvonne ♥ sa...

Godmorgon!Så bra att han inte blev medaljlös.. Spindlarna gör väl nån nytta eftersom de finns.Men de behöver ju inte komma fram och visa upp sig! Ha en bra mor/dotter dag! Morgonkram!

Siita sa...

God morgon. Fin medalj han fick. Ha en bra mamma/dotter dag. Hoppas snart jag får det med. Har ju 4 st. Kram

Browneyedgirl sa...

Vilken toppen present =)
Och vad härligt med en mor och dotter dag, energigivande <3
Stor kram

znogge sa...

Härligt för honom att få stå överst på pallen :-)

Vilken trevlig dag som väntar!

Kram

Monkan sa...

Smart ! Nu har han så han klarar sig till nästa år :) Bara han låter bli att äta upp innehållet ( gissar att det är chokolaaaaaa va ? )
kram monika

Anonym sa...

Hihi Cool Present :)
Ha en fin dag/Kram

ansepanse sa...

:) ja, där fick han ju sin medalj :)
och han blev säkert superglad över den
så idag är du och dottern iväg på en härligt mysdag tillsammans
kramar vännen

Änglarum sa...

Det låter mysigt strosa runt o kika o ha det så himlans gott ♥ kram Jessica

Monachos sa...

Man kan ju vara nummer 1 på många olika sätt - kul present. Och härligt med mor och dotter dag - det är något speciellt men det är också mor och son dagar. Fast sonen är ju inte lika peppad att gå i butiker med mamma sin men vi kan ha bra umgänge på tu man hand hemma. Må gott

House and Garden by Bia sa...

Hihi, vilket kul grej;)
Jaa nu har han ju en medalj:)
Hoppas ni får trevligt idag, du och din dotter!!!
Ha det bra vännen!

Gardenhouse sa...

Så kul för mannen med medaljen :)
Vilken härlig mor och dotter dag! Jag och äldsta dottern hade en sån kväll i början på veckan hemma hos mig med hårfärgning och semlor och tv.
Toppen dag till er,
Sussi

Sirpa sa...

Hej!Vad roligt att du vill vara med i min utlottning! Lycka till!
Har en trevlig torsdag kväll!
Kram Sirpa

Rigmor sa...

Grattis till mannen så här lite i efterskott då!! Å medalj fick han, det var omtänksamt tycker jag...*skrattar*. Och morgondagen, som var idag då...en heldag med dottern...sådana tillfällen får man ta tillvara på!!
Här är det full fart och lite till...och sen slocknar vår nye familjemedlem en liten stund, och sen är det full ös igen...
Ha en bra kväll!!
Kram kram