klocka

lördag 30 mars 2013

Mitt liv som hund!

Först vill jag säga, att jag är så glad att min matte kom från Blåkulla redan tidigt i morse :))
För matte och husse ska åka på Ikea i morgon, och beställa sitt nya kök. Och kanske följer jag med dom. Nu har jag bott med min nya familj i över fyra år. Jag har inte ångrat för ett sekund att jag flyttade hit♥ Tänk att man kan få så mycket kärlek och omvårdnad :))  speciellt av min goa matte♥ Hon pysslar om mig, går promenader och hundkurser. Visst tycker resten av familjen om mig oxå, och jag dem. Men matte står ändå högst i kurs hos mig♥ Matte brukar säga otaliga gånger, vad skulle hon gjort om hon inte hade mig som sin bästa vän? och det har jag frågat mig själv oxå, det skulle ha varit tråkigt för henne då *Blink*
Och det bästa med mitt liv är... att jag "nästan"aldrig behöver vara ensam hemma. Och när möjligheten finns hänger jag alltid med min " älskade" familj♥
Så ni förstår nog att jag vill leva och vara med dom många många år till♥

Ha en fin påskafton!
Kramen från Izor♥

24 kommentarer:

Znogge sa...

Jag tror att du världens näst bästa matte ;-) Vi önskar dig en finfin påskafton!

Miss E & Herr Hund

Elzie sa...

Va skönt att du har det så gott hemma hos de dina. Djur ska skötas om väl - och älskas, haha.
Önskar er alla en fin fortsättning på påsken.
Kram Elzie

Herr Nilssons Fru sa...

Ja så gott du fått de Izorvännen. Tänk om alla hundar kunde få så fina och kärleksfulla hem, en underbar tanke.
Oh en matte som är som guld har du också. Du kan skratta dig lycklig.
Kramiz o ha nu en skön påsk med dina fina familj. Mina små flickor hälsar till dig.

Villa Frejas bokblogg sa...

Är så avis på att du ska till Ikea, längtar också dit :)
Kram.

Siita sa...

Klart att du gillar matte. Ni ska ha en trevlig påsk. Kramar

Gilla sa...

Kan det vara att den uppskattningen är från båda hållen? Det känner jag ju också till, när det gäller Baloo.

Sv: Jag blev så glad över att det var fler än vi som uppskattade Mats konstutställning.

Ha det gott under resten av Påsken.

Kram/Gilla

mariaikos sa...

Önskar en fortsatt GLAD PÅSK ♥
Kram ♥

Mita sa...

Visst är det så Izor,att du har det toppen fint hos din goa familj,och inga tvivel om hur älskad du är,
Alla husdjur borde få ha det så...
Må så gott och ha en fortsatt skön Påsk**
Kramar♥

Yvonne ♥ sa...

En sån familj hade jag också stannat hos.Ha en bra Helg! Kram!

Nett sa...

Fin han är, kul med beställningen av nya köket. Kram

Paula´s sa...

Ha en fin påskafton du med !


Kram

Anonym sa...

Härligt sötis...
Glad Påsk önskar jag med NooosPusssar & Kraaaaaamar ♥ ...

ansepanse sa...

självklart kommer Izor att vara i mattes och familjens hägn många många år till
vad spännande att beställa nytt kök
kramar och en fortsatt fin påsk

Miruschka sa...

Å ena sidan är jag lite avis på ert IKEA-besök, men å andra sidan ska jag dit på lördag:)
Kör försiktigt i morgon!
Kram♥

A House With A View sa...

Vilken lycka för Izor att ha hamnat i er familj, går ju inte att få det bättre!!! Fin bild på supersöt vovsing :)

Önskar dig en riktigt Glad Påsk!

Kraaaaaaaaaaam aka

Dehäreja sa...

Sådan matte, sådan hund :)
Glad Påsk på er raringar!

Monachos sa...

Vad vore livet utan en fyrbent vän - trist och ensamt för det finns ju ingen kärlek så kravlös - mat, omvårdnad och promenader och godis och så får man så mycket glädje tillbaka. Så jag förstår att Izor tycker att hans matte är den bästa. Fråga Ozzy så säger han nog detsamma :) Må gott och glad fortsättning på påsken.

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Vilka fina ord och smicker du får så här i påsktider :)

En riktigt glad fortsättning på påsken ska ni ha!

Jeji Chaos sa...

Å vad fint skrivet =) Och håller med dig, tror du har hamnat på ett helt otroligt super bra hem =) hehe.
Kramis, och ha en bra fortsättning på påsken. =)

CreandoPhoto sa...

Låter som ett hundliv så som det ska vara! Håll dig kvar där! :)

Och fortsätt ha det toppen i påsk!

Browneyedgirl sa...

Du har du fina =)
Du har verkligen ett underbart hem att bo i och en jättego matte, ja och säkert husse med *hihi*
Kramen <3

Camilla sa...

Kan tänka mig att du trivs som fisken i vattnet hos din familj :)
Ikea...säg åt matte att hon inte får glömma att köpa värmeljus ;)
Kram!

Sirpa sa...

Hej Izor! Jag är så glad för din skull och jag tror att du har fått den bästa matten!♥ Du beskriver ditt liv och den låter jätte härligt! Tar hand om dig och matten och alla andra också i familjen!
Så skönt att vi får njuta av solen från blå himmel, hoppas den varar!
Igår hade vi storstädning på landet och idag har jag träningsvärk:/
Önskar dig en skön påskdag!
Kram Sirpa♥

soffie sa...

god fortsättninge på påsken ,hmm säger man så tro:) å din fina Izor han har det bra han som bor hos dej...