klocka

måndag 4 mars 2013

Sportlov!



Här har ungdomarna sportlov denna vecka. Härligt för dom♥  På onsdag ska dom fara och åka slalom i Solberg. Så då hoppas vi på bättre väder än vad vi har. Fortfarande evigt snöande!!
Men ni vet ju hur ungdomarna är har dom bokat nått går det inte att ställa in :))
Och jag har sökt semester tisdag och onsdag. Så hoppas jag får båda dagarna. Det är bara onsdag som jag inte vet hur det blir ännu. Men det är ju den dagen som är den viktigaste att få vara ledig. För då firar vi en 40 åring här i huset♥
Och som jag kan läsa hos många av mina bloggvänner, så verkar ni haft det soligt och varmt♥
Är inte ett dugg avundsjuk på er, bara så ni vet hihihi *L*

Ha en fin måndag!
Kramen♥


33 kommentarer:

ansepanse sa...

uj vad mycket snö, hoppas att du får ledigt även på onsdag
grattis till gubben din som kom i mål på en så bra tid
kramar

Anonym sa...

Oooo,vilka ljuvliga Vinterfoto på söte Izor - NooosPuss!
Ja,här är det vårkänslor som spirar :)
Ha en underbar Måndag/Kram

Anonym sa...

Så trevligt med sportlov..här är det ju över och vardagen går in i sin vanliga lunk igen...men visst har vi lite vårigt..

Ni får vår ni med snart...vänta bara rätt som det är så.... ;)

Kram till fina Izor från mig♥

Ann-Louisekram♥

Siita sa...

Sol varvat med moln här idag. Just nu +8 grader. Kram

znogge sa...

Ja, ni har verkligen vinter fortfarande hos er. Här känns det lite som vår i luften. Men än lär det bli bakslag...

Kram

fianathome sa...

Tjosan va snö ni har! Men perfekt om det är sportlov. Här firas det v 8 och det fanns ju snö då - nu är den på gång väck. Heja våren säger jag :)
kramis
Fia

Yvonne ♥ sa...

Tredje dagen vi har SOL!!!!!Den dagen fick gässen förtur på vindan.. Kram!

Tess sa...

Vilka fina vinterbilder på vovven....även om vi just nu längtar efter barmark, sol och värme!
Kram

mariaikos sa...

Här har Sara också sportlov nu. Men inget inplanerat. Hon sover väl bort lovet ;)
Duktigt gjort av din man att klara Vasaloppet. (Min dotters sambos bror åkte också Vasaloppet, han bor i Husum)
Kram ♥

Villa Frejas bokblogg sa...

Har ni sportlov nu först? Håller tummarna för att du får semestern beviljad.
Kram.

MARIA I KOS sa...

Svar: Han heter Jan-Anders Karlsson. Kallas nog Anders. Jag har inte träffat honom nån gång. Han kommer från Överkalix men bor i Husum med sin flickvän. Är alltså bror med min "svärson". Han är ca 24 år. Vet ej vad han jobbar med.
Maria

Mita sa...

Hoppas du får ledigt på onsdag då, och jisses vad snö ni har fått. Men snart nog så värmer solen bort den,vårvintern där uppe är ju bara sååå underbar...*
Grattis till gubben och väl genomfört Vasalopp**
Ha det gott
Kramiz♥

Sirpa sa...

Hej! Hoppas du får ledigt! Iii vad mycket snö...inte avis här heller:)
Har en skön måndag!
Kram Sirpa

Miruschka sa...

Sanna kommer att åka ner till Bea och hennes familj i Sundsvall, skönt att de gör NÅGOT under lovet;)
Hoppas du får ledigt, att fylla 40 är ju en milstolpe som du måste få dela med din man! Jag håller tummar och tår!!
Kram♥

House and Garden by Bia sa...

Hej min vän!
Här är det också sportlov, så vi hoppas på bra väder förstås...solen lär komma;)
Har jag frågat var du bor?
Ha de gott!
Stor kram ;)

Gilla sa...

Oj, så! Ser det verkligen ut så hos dig? Vi har sol och det ser härligt ut. Kom hem i natt efter 3 veckor på Tenerife. så det har varit annat att tänka på ett tag.

Sv: Visst är det gott med mig nu, men jag har mycket att greja nu.

Kram/Gilla

Milla sa...

Aha, blir han 40! Stor dag med andra ord. Ska det bli fest? Min gamle gubbe fyller 48!!! Herregud en annan är ju rena rama ungdomen med mina 41, skratt.
Grattar makarna kan vi ju göra på samma dag och sedan är det snart dags för vår gemensamma dag ju, yippee :))
Kram

Fullblodsekologen sa...

Wow så mycket snö ni har!!! Där har vovven det fint, hade en chow-chow tidigare som var galen i snö.Hon både åt och rullade sig i den. Ha en fin vecka/Annelie

Nett sa...

Så skönt för dem att de har sportlov, det kan de behöva. Kram

Therese sa...

Njut av sportlovet, å du, häsla gubben din att han gjorde en grym prestation på skidorna då det dels var första gången, dels med tanke att han gjort sig illa just innan ju! KRAM KRAM

Snäckskalsdalen. sa...

Alltså, vackert är det med snön, det tycker jag fortfarande, men nu har vi ingen och så kan det få vara nu.
Skönt med sportlov, hoppas dom har kul!
Agneta kram

Gardenhouse sa...

Här är också sportlov, fast bara för yngsta, resten har förbrukat sina sportlov ;)
Så Peppson och Tes for till huvudstaden i söndags...
Själv har jag vårdplanering med pappa.
Hoppas du får ledigt!!!
Kram Sussi

Susan sa...

Håller tummarna hårt hårt att ledigheten kickar in!!

Det var ingen vovvs - denna gången ;)

Kraaaam

Melody and M.E sa...

Härligt med sportlov och snö ska det ju vara på ett sådant lov! Hoppas mannen har återhämtat sig efter
Wasaloppet! Mannen här har ägnat många timmar åt skidåkning i helgen, utan att stå på skidorna. Han satt fast i fåtöljen framför TVn och tog ändå guldmedalj på femmilen!
Ha det gott!
Melodys matte

Herr Nilssons Fru sa...

Ja de var hiskerligt vad snö Izor har att traska i :) här är de som sagt vår nu.!!! oh vintern skulle bara våga sig hit igen innan sommaren...grrr..men till nästa december kan han komma igen.

Håller alla tummar för att du får ledigt.

Kramiz

Susanne P sa...

Men än får inte våren komma! Det är ju bara mars än.
Fast nog kan man tycka att det kommit nog med snö nu....trots att jag gillar snön. ;)
Kram

Lippan sa...

Såg hoppfullt ut på väderkartan även för oss som är ledig och sportar den här veckan. Fick inte maken din en medalj? Jag trodde det var som med skolornas blåbärslopp att alla som kom i mål fick en
Ha det så bra
Kram

Majken sa...

Hoppas du får ledigt så att ni kan fira både sportlov & 40-åringen :-)

Ha en fin kväll!
Kram

Fenixmonas sa...

Inte avundsjuk på snön, men kylan skulle vi behövt...Orkar inte med en skitsommar till! Hoppas det vänder mot kallt khär i nästa vecka! kramiz

Browneyedgirl sa...

Sötaste vovven där i snön =)
Här börjar snön smälta, är inte mycket kvar. Me like <3
Ha en fin dag! Stor kram

Joanna Björkqvist sa...

Men jösses, vad mycket snö!!!! Här har vi inte en enda snöflinga kvar - underbart!

Men sportlovet är över sedan flera veckor - vi hade vårt vecka 7...

Ha en fortsatt fin vecka!

Kram!

Semester & Mat sa...

Va trist att inte solen kommit till er än, men den som väntar på något gott...

Kram

Rigmor sa...

Åjo...lite avundsjuk är du nog allt...*blink,blink*...eller det är klart, det ska vara vinter på sportlovet, men sen så...Men en som verkligen tycks älska snön är Izor, han ser så lycklig ut på första bilden!!
Ha en bra semester nu!!
Kram kram