klocka

onsdag 13 mars 2013

Izor i bilen!

Idag när jag var och handlade, träffade jag en arbetskamrat ute på parkeringen. Vi stod och pratade en stund, och jag frågade om hon ville se någonting vackert  som jag hade i bilen♥ Och så klart ville hon det :))  Visst har hon sett Izor på bild några gånger, men aldrig i verkligheten. Hon frågade om han brukar vakta bilen? inte vad jag har märkt i alla fall. Så kan jag låta han snusa på min hand då frågade hon? ja det är klart. Och så snäll som han är, så luktade han bara försiktigt på henne.
Men men vet ju faktiskt inte hur han skulle ha gjort om jag inte stod där??? men som jag känner denna herre så skulle han bara vara glad att någon hälsade och pratade med honom♥
Så därför lämnar jag aldrig honom utanför affären ensam utan uppsikt!
Kramen♥

12 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Myggan vill absolut inte vara där bak. Hon ylar och spyr (!). Så hon åker fram i mitt knä numer :)

Men han ser ut att trivas och ha en fin plats där :)

Sirpa sa...

Hej! Så fin han är där bak! Jag tycker du gör helt rätt som lämnar honom inte ensam utan uppsikt! Jag skulle inte heller går aldrig fram till en hund utan att fråga först ägaren om det går bra.
Hoppas du har haft det bra!
Önskar dig en fin torsdag!
Kram Sirpa

Sirpa sa...

Hej! Så fin han är där bak! Jag tycker du gör helt rätt som lämnar honom inte ensam utan uppsikt! Jag skulle inte heller går aldrig fram till en hund utan att fråga först ägaren om det går bra.
Hoppas du har haft det bra!
Önskar dig en fin torsdag!
Kram Sirpa

Mita sa...

Nej huvva, inte lämna vovven ensam utanför affären. Man vet aldrig vad det kan dyka upp för otäcka typer.
Kramen på dig**

Fenixmonas sa...

Nej, inte lämna hinom utan tillsyn...Han är som min vovve var. Hon viftade på hela kroppen när folk hälsade på henne! Kramiz

Znogge sa...

Jag skulle aldrig våga lämna hundarna utanför en affär. Förekommer väldigt många hundstölder i södra Sverige...

Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Jag tror du har fel. Ja alltså om du inte är vid bilen så vaktar han, de e jag övertygad om, för de gör till och med min Golden - de säger allt:)

Däremot säger ingen av hundarna någon när folk går förbi, men kommer de för nära bilen så...men står jag där...nix.

Kramiz

Herr Nilssons Fru sa...

Glömde jul.
Vad skönt de är att vara lite saknad, blev lite rörd när jag läste dina rader hos mig.

Kramiz

Nett sa...

ja inte i dessa tider, nu hör man mycket om hundar som blir stulna. Kram

Siita sa...

God morgon. Nä hur törs dom lämna hundar ute själva. Så många som tar dom med, lr lossar dom så dom springer bort. Kramar

Anonym sa...

Naw såå fin han är din Izor & du gör helt rätt...ingen voffs ensam i bil/Nospuss & Kram

Paula`z Värld sa...

Fina Izor!

Ha en bra torsdag!

Kram