klocka

tisdag 18 februari 2014

Snygg som rackarn!

I fredags när jag och dottern var på stan, hade vi även några shopping timmar över. Hon skulle kika efter lite kläder, och lite annat smått och gott. Efter vi hade strosat runt en stund, gick vi in på H&M, och där hittade hon denna snygga rackare..............






En sådan hade hon tittat på så många gånger. Så hon gick genast in i provhytten för att testa den. Gissa om den passade som handen i handsken för henne :))    sagt å gjort så fick den följa med hem. Jag blev faktiskt lite avis på den snygga rackaren, men det skulle inte ha varit någon vits att fråga dottern om jag också fick köpa en sådan??? för jag vet redan vad svaret skulle blivit :))

Ha en fin dag!
Kramen♥

23 kommentarer:

Anonym sa...

Snygg...Jag har en annan variant på G som inte är riktigt den tuffa stilen- finns många på Very Modas hemsida :)

/Kram

znogge sa...

Snygg! Du får helt enkelt hitta något annat i stället ;-) För jag anar svaret...

Kram

ansepanse sa...

:) eller hur :) men snygg är den
Sv: tack <3
kramar vännen <3

Herr Nilssons Fru sa...

Humm..undrar jag vad hon skulle svara :) De finns säkert någon läcker till dig också någon stans.
Kramiz

Siita sa...

Snygg jacka, skulle vilja ha jag med. Men jag är för stor för sådana. Kram

yvonne sa...

Snygg jacka som också hade passat dej!!!!!!!..........Håller helt med dej att det är bättre att träffa vännerna i IRL Kramen!

Therese sa...

Riktigt snygg!!! Klart du med ska ha en ;-D KRAM

Aurora sa...

Den var snygg den. Undrar om jag inte har en precis likadan från min ungdom hängandes i garderoben ;) kram

Miruschka sa...

Jättesnygg! Förstår att hon inte vill "gå i stereo" med sin mamma;)
Kram♥

Majken sa...

NÄÄÄ där går gränsen.. Inte vill man ha samma kläder som morsan...
Det kan jag förstå...Men SNYGG var den :-)

Du kanske kan hitta ngt liknande. Jag köpte min skinnjacka på Lindex :-)

Ha en fin kväll!
kram

Snäckskalsdalen. sa...

Du får ta och låna den när hon är i skolan och inte har den på sig! en liten kupp så där.....
Den var ursnygg!
Agneta kram

badtant.bloggo.nu sa...

Så synd att hon hann först.....men det finns fler jackor även om de inte är lika snygga. Men ni fick ju en mysig shopping tur tillsammans i alla fall.
Hej svejs

Villa Frejas bokblogg sa...

Haha, du får låna hennes när hon inget märker ;) Kram.

fianathome sa...

Så fin!!
kram
Fia

Soffie sa...

Å va den va fin...

Fenixmonas sa...

Jättesnygg men hon skulle nog definitivt inte vilja att mor hade en likadan...Kramiz

Bloggande 4barnsmamma sa...

Jätte fin jacka! Men nog hade det varit snyggt att matcha varann, haha!

Helene sa...

Såååå HIMLA snygg !!

Skulle själv vilja ha en sån !!

Ha en fin vecka.

Kram Helene.

A House With A View sa...

Superfin!! Haha, jag har ju lite mer tur, min äldsta dotter bor så långt bort så jag kan faktiskt köpa likadana plagg som henne :)

Många kramar aka

Susanne P sa...

Äsch...du kan väl tjuvköpa en likadan. Den var jättefin!

Kram

Melody and M.E sa...

Du kan väl smyglåna! Här ser det ut som det är regnkappa som gäller de närmaste dagarna!
Kram M.E

Camilla sa...

Snygg!
Du kanske kan låna den av henne ;)
Kram!

Mita sa...

Toppensnygg, sån tur för henne att hon såg den först..*L*..
Kramar♥