klocka

måndag 5 november 2012

Snart här inne igen!

I dag ska jag nog krypa in här igen, och få mig en dusch. Det är vad matte och husse tycker i alla fall. Eftersom jag har varit med husse och matte så många dagar och kvällar, i det nu huset. Husse har tillbringat mycket tid i källaren, han har kopplat in en vedpanna och allt som hör till, med rördragning och sådant. Så jag var så tuff och tordes gå ner i kvällaren jag oxå ( jag är lite feg när det gäller att gå i trappor) :))
Så vad ska vi göra idag då tro? jo först ska matte städa en av bilarna, sedan funderar hon på att åka ut till huset och fortsätta med sina dörrar. Och troligtvis följer jag nog med :))  för vem ska annars kontrollera att allt blir bra gjort *Blink*
Så detta med duschen får nog vänta tills på kvällskvisten, men mig kvittar det :))


Men matte har varit duktig och bytt gardiner i vardagsrummet oxå :))  jag tycker lite smått synd om henne, som måste vara på två ställen, nästan samtidigt. Men jag brukar lägga mig så här, och kika på vad hon gör. För jag är liksom kontrollanten här i huset :))
Ha en fin dag!
Kramen från Izor♥♥

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi...Du ela bara fööör söt,Izor...
/NoooooooooosPusssss pårej & stor Kraaaaaam till dinh duktiga matte :)

Pisan sa...

Tur att matte och husse har nån som kontrollerar att saker och ting går rätt till :-) Kram på er! ♥

CreandoPhoto sa...

En störtskön kontrollant :)

Kramar

Yvonne sa...

Måste vara jobbigt att vara på två ställen samtidigt.Man kan ju inte klona sig även om man skulle vilja....Ulla har jag gått på kantarellkurs med. Bella går jag med nu för hon har blivet så kaxi Kram!

Milla sa...

Haha, söta du Izor. Duscha som är så skönt. Bra att du har koll på matte men se till att hon vilar sig lite emellanåt också :) Ha en fin dag, kram Milla

Gilla sa...

Det är ju skönt för Izor att få en dusch. Jag ska strax ta en själv.

Han är väl en bra kontrollant också, när du jobbar dubbelt.

Kram/Gilla

fianathome sa...

Då har du det som mina har det - när de blir "skithundar" så blir det duschen, punkt!
Att vara kontrollkontrollant kräver sin man=riktligt med belöningar!!
Puss på nosen
Fia

Gilla sa...

Jag glömde ju att tacka för din kommentar om mina trissdörrar. Jag har väldig förkärlek just till det gamla, för där får man lite historia med också.

Allt är bra och det hoppas jag gäller dig med, trots att jobb.

Kram/Gilla

Änglarum sa...

Hej vännen!jag har inte glömt dig heller <3 bara lite si o så med tiden här med! önskar dig en härlig vecka! kram kram Jessica

messan sa...

hihi bada vill man ju bara göra lite då och då....iaf min ville det:).
Nya gardiner låter härligt!
Kramar och ha en bra dag
Här är det gråväder...brrr

Filifjonkan 1 sa...

Hej Izor så söt du är som hjälper matte med grejorna.Duktig du är också som duschar så där snällt då blir du ju snygg igen. Så kul att det blir fint i nya huset snart kanske du kan flytta dit,

Majken sa...

BRA att Izor har tagit sin uppgift som kontrollant på största allvar... & vadå duscha.. nu igen det räcker väl till jul :-D

Ha en fin kväll!
Kram