klocka

söndag 10 juni 2012

Syster klocka!

Sist när jag var på stan köpte jag denna systerklockan. Eftersom man inte får ha smycken och armbandsklockor inom vården, så därför tyckte jag det var perfekt att köpa denna som man bara sätter fast på rocken. Tycker man känner sig så naken när man inte vet vad klockan är. Förra klockan jag hade, fick sig en ovetande tur i tvättmaskinen, och när jag tog fram den så hade visarna lossnat och snurrade runt runt inuti. Pefekt oxå, precis denna dag hade dom 20% på alla smycken och klockor, så där tjänade jag 70 kronor :))
Ha en fin dag!
Kramen♥

13 kommentarer:

Znogge sa...

Utan klocka känner jag mig helt lost! Bra köp.

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Jag tycker det går bra att vara utan klocka när man jobbar natt. Det finns ju klockor lite överallt på väggarna så lite koll har man ju ändå. Vore ju dumt att missa när man ska gå hem ;)
Kram

ansepanse sa...

vilken fin klocka :)
jag har inte klocka, tittar alltid på mobilen när jag vill veta hur mycket klockan är :)
en superfin matta eller är det en bordslöpare kanske, jättefina färger
kramar vännen

Petra sa...

Klocka är alltid bra att ha :)

Kram

Disa E sa...

Så fin! Sånt gillar jag.

Ha en skön dag.
kram

Paula´z Diarie sa...

Jättefin!

Ha en fin dag du med :)

Kram,kram

Sussi sa...

Fin :)
Det kan vara bra att hålla reda på tiden..

Hoppas din helg varit bra
Kramisar

Yvonne sa...

Fin klocka ,Kom ihåg att ta av den när du ska tvätta!Linnea ska jobba i sommar Och sen har hon fått ett löfte att praktisera på en designfirma ..Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Den gamla klockan hade verkligen börjat gå för fort om den snurrade på på det viset...usch. Men den här nya var jättegullig och fin!
Agneta kram

Majken sa...

Vilken bra klocka att ha på jobbet. Jag kör enbart med mobilen som klocka nu för tiden :-)

Ha en fin söndag!
Kram

Pisan sa...

Då får vi hoppas att inte denna fina klocka går samma öde till mötes.... Den är jättefin. Ha en fin söndag vännen! Kramisar! ♥

Aurora sa...

Jag har ingen klocka alls. Eftersom jag inte får ha ngn på mig på jobbet så blir det inte av hemma heller. Lika med smycken. Kram

Milla sa...

En bra uppfinning det där. Att kunna hänga klockan utanpå kläderna istället. Klocka har jag aldrig på mig längre utan använder endast mobilen. Fast något vidare smycke kan jag ju inte kalla mobilen direkt, hihihi. Kram