klocka

söndag 17 juni 2012

Söndag!

Vad kan vara bättre än att avsluta denna helg, med en härlig massage timme, precis vad jag ska göra i eftermiddag :))

Helgen har varit gott här, " hyfsat" med värme och sol. Har tillbringat några timmar i min nya solstol med min toppen bok :)) Tänk vad härligt det är, bara göra det man vill och njuta av att man har SEMESTER :))))

I går var dotterns pojkvän här, och hjälpte henne med att fixa med crossen. Bytte skärmar och lite annat smått och gott. Och hon satt så klart  och tittade på, :)) eftersom vi tjejer måste ju se till att dom gör sitt jobb riktigt *Blink* :))

Ha en fin dag goa vänner!
Kramen♥

16 kommentarer:

Therese sa...

Så skönt med massage, skulle gärna ta en underbensmassage jag efter att hå gått runt på marknad under gårdagen... Önskar dig en fortsatt fin söndag <3

Miruschka sa...

Vi ska snart åka och hämta Sannas tjej uppe i Umeå, planet landar om ett par timmar! På hemvägen tar vi en sväng in till Häggströms, Sanna behöver nya jeans....IGEN;)
Ha en fin söndag!
Kram♥

ansepanse sa...

och så har Izor fått ett tuggeben :) då är det också söndag :) eller?
kramen vännen

X sa...

Massage låter toppen;)

Låter oxå gott med sol och värme och några timmar i solstolen. Nää nu blir jag riktigt avis för här har det regnat så himlen varit öppen till och från.

Önskar dig en toppen fin semester, hoppas solen är med dig/Kram Lussan

Yvonne sa...

Din dotter har fattat det där med att låta männen jobba! Jag har våra hundar i ett annat rum på natten! Det går bra för dom är två!!Ok jag ska ställa mej på trappen och skrika sill !!! Så får vi se om du kommer som en raket! Kram!

Snäckskalsdalen. sa...

Massage, mmmm, så härligt!
Agneta kram

Lisbeth sa...

Helt rätt de ska läras upp i tid annars är det svårt att lära gamla hundar sitta.
Fortsätt att njuta det är så en semester ska vara
Kram

CreandoPhoto sa...

Låter som en helt riktig arbetsfördelning. Alla behöver en arbetsledare :)

Kramar

Znogge sa...

Någon måste ta den tunga posten som arbetsledare. Tur att dottern offrade sig så tappert ;-)

Kram

Sus sa...

Här i Lund har det inte varit solstolsväder alls. Det har blåst för mycket och vinden har varit rent ut sagt Isig!

Men men Då blir ju lite innomhusarbete gjort - det är bäst att se det så :)

Kraaaaaam och fy för att vara hund i bur ;-D

Bara Sara sa...

Är det nåt boktips du vill dela med dig av:-)??

Bara Sara sa...

Är det nåt boktips du vill dela med dig av:-)??

Majken sa...

Klart hon bara ska titta på.... Då känner ju sig killen extra viktig.... Sen får man fixa till det "rätt" när killen åkt hem ;-)
Mysig dag du haft :-)
Fortsätt njuta av din semester!
Kram

Elsa och Helena sa...

Vilken härlig dag du haft...Izor också ser jag:)

KRAM Helena

soffie sa...

va skönt med massage:)va härligt med semester jag har 2 arbetsdagar kvar sen är det semester för mej med:)

Gilla sa...

Jag ville bara titta in, för att berätta att vi har kommit hem från vår tre veckors semester till Kos. Jag ska bara hämta min dator från reparation i morgon, sen kan det bli nåt inlägg hos mej.

Kram/Gilla