klocka

torsdag 12 april 2012

Tråkig ledighet!

Denna ledighet började inte bra minsann! Jag som hade tänkt fixa och dona här hemma, fönsterna skulle bli putsade och upp med nytt. Men inte är det någe roligt nu när det regnar och snöar omvart, känns liksom meningslöst! Men men så är livet, man får inte alltid som man önskar sig.

Jag håller verkligen med denna lilla gubbe ovan.... SOL SKIN!!!!!

Oj vad detta inlägg blev trist och klagit, men man kan ju inte känna sig på topp jämnt?!

Här bjuder jag på en bild av snyggingen♥ som alltid är på topp, ovasett vädret :))


Ha en fin dag mina vänner!
Kramen♥

6 kommentarer:

Miruschka sa...

Se det från positiva sidan: du kan göra något betydligt roligare än att putsa fönster;)!!
Kram♥

Pisan sa...

Ja, nu får det där jäkla skinande klotet allt ta och visa sig! 2 dagar med konstant regn är inte nån höjdare. Idag är det uppehåll, men grått, grått, grått... Blä...
Hoppas att du ändå får en fin torsdag! Solen kan ju få skina inne :-) Kramis! ♥♥♥

Znogge sa...

Vädret lämnar verkligen en del att önska. Kallt som attan... Men våra hundarr bryr sig inte heller.

Kram

messan sa...

Hihi det är verkligen aprilväder nu:).
Nu får vi hoppas att det lugnar ner sig så du kan vårstäda:).
Kramisar till dig

Mita sa...

Här försöker solen visa sig emellanåt,men molnen är rätt många och stora så det är inte lätt för den..
Själv irrar jag runt och försöker sysselsätta mig tills det är dags att hämta hem Peppe,
Kramiz♥

NoOne sa...

Naw,såå söt han är Izor/Jam Kram & NosePussar från oss!