klocka

söndag 22 april 2012

Sista passet!

I kväll gör jag sista passet för denna gång. Och i morgon har jag ledig dag. Då tänker jag och dottern ha en mor och dotter dag på stan, eftersom dom har studiedag! Hon ska klippa sig, och kika efter en vår jacka.

Känns faktiskt underbart att solen lyser i dag, och några plusgrader. Har suttit ute och druckit kaffe och mått gott :)) Hoppas solen vid skina på oss i morgon oxå, det skulle verkligen gillas:))
Ha en fortsatt fin Söndag!
Kramen från mig och Izor♥

22 kommentarer:

mariaikos sa...

Låter härligt !
Både med ledigdag i morgon och skönt väder .
Här gör både maken och David sista arbetspasset för denna vecka . Sen har båda en välförtjänt ledigvecka .
Kram ♥

ansepanse sa...

har ni sol??? vad härligt, här regnar det nu :( vad skönt för dig att vara lite ledig nu
tack för kramarna från dig och Izor
kramen tillbaka

Milla sa...

Å, har ni så göttigt att det kan fikas ute. Här är det bara grått och blött idag så fikat får bli framför brasan istället :)
Ha en skön ledig dag! Kram

Paulahelenas sa...

Här har det också varit soligt väder idag, riktigt härligt:)
Nu mulnar det på.....
Dom ha lovat rätt så varmt nu så det ska bli så skönt....

Nu är det så lugnt här hos oss:)

Ha en skön fortsättning på dagen!

Kram

Kjelle Bus aka Charlie Rascal sa...

Låter härligt med solsken !
Det hade vi igår , men idag så öser minsann regnet ner igen !

Veiken sa...

Dom bästa av alla dagar är MOR och DOTTER dag.
Det är bara att njuta av att dom finns. Ha en underbar måndag med dottern!
Kram

Agneta sa...

håller tummarna för att solen skiner även imorgon på eran dag! Jag o dottern var idag o köpte vårjackor, dock inomhus som tur är då regnet vräkte ner ute!
kram

Susanne sa...

Här har det varit regn hela dagen, längtar så efter solen.
Kram

Siita sa...

Mulet med regnskurar här idag. Har varit o handlat nu. Thea fick gummistövlar av morfar idag. kram

fialia sa...

Så mysigt det låter med en dag med dottern.
Vi har blivit lovade fint här i Halland oxå.
ha de Fia

Miruschka sa...

Jag ska också ha mor och dotterdag i morgon tillsammans med de tre yngsta, kul att våra döttrar vill vara med oss på stan, eller hur;)?

Ja hoppas det blir soligt och fint, allt känns ju så mycket lättare då!

Kram♥

Sussi sa...

Nån sol har vi inte sett röken av den här helgen så solglasögonen har legat kvar i sitt fodral ;)
Regn däremot vet jag hur det ser ut nu. Blött överallt :(

Kramisar

Sladdertackan sa...

Å, jag vill också ha sol. Här regnar det och är gråväder ...

Villa Frejas bokblogg sa...

Å så mysigt det låter. Ni kommer att få en toppendag, det är jag säker på :)
Kram.

♥ Carina ♥ sa...

Alltid kul med en mor-dotter/son dag på stan. Hoppas hon hittar vad hon söker.

Ja idag har det varit skönt. Igår kom det snöblandat regn när jag hade ½ kvar innan jag var hemma. Jag var ganska blöt när jag kom hem. Betydligt bättre idag då solen värmde :)
Kram

Susanne P sa...

Härligt med mor/dotterdag!

Visst var det härligt väder idag. Du må tro att jag njöt av min dag!
Kram

Pisan sa...

Ha en riktigt mysig dag med dottern! Kramisar! ♥

Mita sa...

Då kommer ni få en fin dag i morgon. Låter skönt med solen, här har det regnat en hel del idag,
Kram vännen*

Sus sa...

Ingen Sol i Sikte i Skåne denna Söndag :( Bara Skvalande Spöregn.

Kraaam

Camilla sa...

Och idag regnar det. Tur att det finns gallerior ;)
Kram!

Malin sa...

Hoppas ni får en mysig dag på stan!
Kram

NoOne sa...

Måste ju Nospussas lite med vackre Izor & så härligt med kaffe ute i ☼
/Jam & Kram från oss!