klocka

tisdag 10 april 2012

Ledighet!

Tjena min rara bloggvänner i Sveriges avlånga land. Nu har jag gått av mina nattpass och inlett min långledighet :))  Helgen har gått bra, trots att jag inte fått umgås med familjen.
Kändes lite trist, min gubben som varit ledig dessa fyra dagar. Och när jag går av jobbet, då går han på, så kan det vara ibland.
Men nu känns det underbart att få vara ledig :))  men vädret känns inte lika härligt, snöblandat regn, och vi som lagt på sommardäcken. Och enligt vädergubben så ska detta hålla i sig hela veckan :((

Men hur har ni haft det under dessa påskdagar? ätit mycket ägg och godis kan jag förstå :))
Ha en fin dag!
Kramen♥

10 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Inga ägg men desto mer godis, haha
Usch vilket trist påsklovsväder det är idag. Båda mina kidz har/är på körskolan idag :)
Kram och ha en skön ledighet!

jessica sa...

Vad skönt att komma av nattpassen =). vädret här är ju inte imponerande men vet inte hur erat väder är. =) kram och pöss vännen.

jessica sa...

Vad skönt att komma av nattpassen =). vädret här är ju inte imponerande men vet inte hur erat väder är. =) kram och pöss vännen.

Anonym sa...

Härligt....
Lite som här då min Micke jobbade,men nu är det ledigt :)
Ha det såå gott/Kram Kram

Therese sa...

Så skönt med långledigt, är avis efter endast en arb dag, men med en kortvecka som denna går det nog ändå bra... KRAMAR å njut nu av din lediga tid <3

Siita sa...

Här blev en ägghalva med räkor på påskafton. Hade 11 st runt bordet då. Lika så igår du min gubbe blev pensionär. Regn hela dagen här idag o i morgon börjar jobbet igen. Kram

NoOne sa...

Vi har haft en Jamamysig Påsk/Jam & Kram från oss!

Petra sa...

Här var Påsken riktigt lugn och skön. Kunde likaväl ha jobbat ;)

Kram

Tinezza sa...

Ha en riktigt skön ledighet. hoppas ni har bättre väder än här i Köping !!! Kram vännen

Marie maräng sa...

Du är en av dem jag skulle vilja ge en MEDALJ... att jobba skift och jobba när andra är ledig är SÅ beundransvärt!

ÖNSKAR DIG EN SKÖN LEDIGHET!!!!

Kram Marie