klocka

måndag 30 januari 2012

Ledig!

Måndag igen och en ny vecka! Min jobbar helg har löpt i rasande fart :))
Känns drygt när man har fyra kvällar framför sig, men bara man kommer igång så vips är dom över!
Så i dag har jag ledigdag innan jag börjar mina tre nattpass i morgon.
Vad ska hända i dag må tro???  men jag sitter fortfarande i morgonrocken ännu och njuter av mitt kaffe :))  bara jag och Izor får mysa idag med skogspromenader och godis letande i snön, det är han som letar inte jag *Ler*

I går åkte min älskade julgran ut :((  men å andra sidan barrade den som sju svåra år, så det fanns faktiskt inget annat alternativ än att skjussa ut den!
Vad hittar ni på denna Måndag?
Ha en fin dag!
Kramen♥

En kram till min dotter som hjälpt mig att göra en ny header och satt in nya bilder på vovs :))

27 kommentarer:

gunsan sa...

Meeen, har du redan kastat julgranen;))) Kan tänka mig att du hade lite barr på golvet;)

Ha en bra dag nu o lycka till med godisletandet;))

Kramizzzz

Paulahelenas sa...

Blir inte nån resa i till stan...har så ont i händerna. Smiter in till affären i byn för att inhandla ngt....

Bara lugn o ro tills dess!

Kram på dej

Gilla sa...

Så skönt att bli av med granen. Vi har ju inte haft nån, så det gäller ju inte oss.

Sv: Vi har ju så många att gratulera, att jag känner det som om det är gratulationstid hela året. Ha det så bra där hemma innan du börjar nästa omgång nattpass.

Kram/Gilla

Herr Nilssons Fru sa...

Opps...jag som trodde de var du som letade efter gömt godis i snön:)

Kramiz o njut av din ledig dag!!

ansepanse sa...

härligt med ledig måndag :) hoppas att du har lika fint väder som vi har här
jättefin header :)
kramar vännen

Maria sa...

Jasså nu har den åkt ut..hi hi. Vad skönt med en ledig dag för dig efter allt jobb. Hoppas du får en fin dag och en fin vecka...och en klapp till Izor. Kram Maria

Mita sa...

Duktig dotter som fixar ny header till mamma,snyggt blir det också.
Jaså,granen åkte ut,jag som trodde du skulle ha den till påsk..*L*...men det är klart om den barrar så är det ju ingen höjdare,
Godisletning i snön gjorde Peppe förut,en stund. Sen kom han på att det nog var för kallt så han ville gå hem,hihi....
Men vi ska ta en sväng till nu frampå dan,solen skiner så fint,och liite varmare har det blivit,
Tack för grattiset
Kram vännen♥

Bamsebus sa...

Ha en underbar fortsättning på denna dag!
Kram kram!

Nett sa...

Härligt med ledighet, jag har varit ledig hela helgen, har en enkelnatt inatt sedan ledig fram till helgen. Kram

linda - en vimsig mamma sa...

ja den kändes helt ok =) så får se hur denna veckas träning blir nu då =) kram

Milla sa...

Skönt med mysmorgon och idag är det ju fantastiskt väder så t o m jag kom ut på promenix :))
Å du håller på o fixar med bloggdesignen, det blir spännande att se slutresultatet(jag ser nämligen inte headern än, det kan vara min webläsare,eller så har du den på G) Gillar din bakgrund. Kramar Milla

Milla sa...

Hrm, såg precis att det i slutet av inlägget står justom bloggdesignsarbetets framfart.Jag läser visst varannan mening idag, skratt. Härligt att din dotter kan hjälpa till :) Kram

mariaikos sa...

Visst är det tur vi har den yngre generationen som hjälper oss med tekniken ;)
Ja , du har fått njuta länge av din julgran .
Ha en skön ledig dag .
Kram ♥

Susanne P sa...

Härligt att vara ledig på en måndag.
Nu är glada julen slut, slut, slut... Även hos Carina. ;)
Kram

Milla sa...

I can see, I can see, fniss! Wow vilka fina bilder av Izor och headern blev jättefin. Hälsa dottern. Ha de! kram

Anonym sa...

Håller med dig, även inom handels kan man ofta hitta dryga och otrevliga människor.

Ha en fortsatt bra måndag
mvh

Mina dagar sa...

Jag är också ledig:) Har jobbat hela helgen.

Så härligt det måste vara att titta på Izor när han letar godis i snön:)
Han ser bra stor ut. (men svårt att bedöma på bild)

Snäll dotter du har!

Nu fortsätter vi att njuta av dagen!
Kram Eva

Miruschka sa...

Oj, här inne på bloggen är det fint värre, tur du har J som kan hjälpa dig:)
Kram♥

Therese sa...

Ha ha har du ahft granen tills nu?!?! Du är då min raka motsats, jag börjar tidigt å du slutar sent ;-) Hoppas du haft en fin ledig dag <3 KRAM

Siita sa...

Det är trevligt när någon kan hjälpa till när man inte kan själv. Fint blev det. Kram

bakom berget sa...

Ha ha ha....har du haft julgranen kvar enda tills nu! Ja då förstår jag att den barrade :o)
Tack för titten hos mig föresten. Izor var mig en stilig herre. Verkligen vacker!
Ikväll är det kyligt som tusan här igen. Har just varit ute och hämtat ved, så nu är det bara att elda. Ha en fin kväll!
Kram Åsa.

Miss M sa...

Julgranen fram tills nu *S*, det e du å min mamma det ;) KRAM

Ninja sa...

Arbetar, rider, handlar, städar, lagar mat, äter och i säng :)

Fru Vallmo sa...

Så fin header!
Kram på dig

maria sa...

Men men hade du granen kvar ;)
hur stod du ut ? eller var det det du kanske inte gjorde :)

Fint blev det på din blogg och snäll dotter du har...

Må så gott !
Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Jättefin ny design.
Skönt att du har lite ledigt innan nattjobben kör igång.
Själv har jag vikarierat några timmar i dag och därmed hoppat över föreläsningarna på universitetet :)
Kram.

Majken sa...

så himla fint du har fått det härinne :-) Bra att ha en hjälpreda :-)

Jag hoppas att du & Izor tog tillvara på denna lediga dag på bästa sätt så att du hann ladda batterierna så att du orkar 3 nätter på :-)

Ha en finfin kväll!
Kram