klocka

måndag 12 augusti 2013

Present

Vi familjen firade dottern redan i Lördags, eftersom gubben skulle åka på kurs till Malmö i går kväll, och kommer inte hem från på Fredagskväll.Å kan ni gissa om hon blev glad över presenten hon fick.....








och det kan jag säga att hon blev. Hon lyste som en sol hela dagen :)) Och nu väntar hon bara att få skriva teoriprovet, men jag tänker inte tala om när. För hon säger att vi har "tystnads plikt" och vi får inte yppa oss ett dugg när det är dax för skrivningen:))

Ha en fin dag!
Kramen♥

19 kommentarer:

Anonym sa...

*håller tummarna*

Anonym sa...

Wow...vilken present!
Förstår att hon blev glad :) Håller tummarna för teorin/Kramar Annmi

znogge sa...

Det var inte illa så jag förstår att hon blev riktigt glad! Hoppas att teoriprovet går vägen.

Kram

fialia sa...

Så roligt för henne, önska henne lycka till.
ha de Fia

Paula´s Blogg sa...

Vilken present :)
Ha en fin dag du med!

Kram

Siita sa...

Vilken härlig present hon fick. Kram

Mita sa...

Oj,ja så glad hon blir över en sån fin present tjejen. Nu hålls tummarna här för kommande teoriprov såklart,
Kramiz♥

blockethuset sa...

Oj oj..vilken present! ja grattis till och en tumme!
Vilken tur för sonen och jobbet, det är inte lätt för ungdomar och jobb..min yngsta sommarjobbar på mitt jobb, det är ju så kontakter och åter kontakter.
Visst är det Ikeas gråa Lidingö kök ni har?? Tycker mig skymta det...snyggt, min dotter har det grå och vi det vita.
kramen till dig
Carina

ansepanse sa...

oj vilken födelsedagspresent :) förstår att hon blev superglad
kramar

Marie maräng sa...

Det var minsann ingen dålig present förstår att hon lyste som en sol!

Jag såg att även gossen fyllt år... hälsa Grattis till dem båda!

Ha en fin start på veckan!
Kram Marie

House and Garden by Bia sa...

Förstår att hon blev jätte glad;)))
Håller tummarna!!
Ha det gott min vän!
Kram<3

Susanne P sa...

Tro jag det, att hon blev glad!
Lite mer frihet att kunna ta sig dit man vill.

Kram

Rigmor sa...

Grattis i efterskott, och nu håller jag tummarna för att provet går som en dans!!
Kram kram

soffie sa...

wow va kul för henne vilken superpresent, GRATTIS till dottern!!!

Susanne sa...

*håller oxå tummarna*

Snäckskalsdalen. sa...

Det var en present som heter duga, hon måste ha blivit fullkomligen överlycklig!
Agneta kram

yvonne sa...

Det var en fin present.Håller tummarna att provet går bra..Munkarna var goda!!! Nattakram!

Jennie Bergius sa...

Grattis! Och denna bild gav mig tonårsnostalgi :)

/ <3 Jennie Bergius

Majken sa...

Kan FÖRSTÅ att han blev RIKTIGT GLAD!!!

Kram