klocka

måndag 24 juni 2013

Måndag!

Har haft en härlig midsommarhelg här i det nya huset, med goa vänner. Det kändes faktiskt lite " smått" ovanligt på lördagsmorgonen, att vakna upp på ett nytt ställe.  Och det är så perfekt att bara kunna släppa ut Izor, utan att behöva tänka att det kommer någon och går :))  det känns så bra att vi nu alla är samlade på ett och samma ställe :))
Vi har fått upp tapeterna i hallen i helgen, och snart är badrummet klart det med :))    Men än så länge måste vi åka till det gamla huset och duscha, men det är inga problem. Som ni förstår kommer vi att trivas fin fint här, och få ta det sista i ett lugnare tempo :))
Nu ska jag strax åka och se över det sista i huset, för på onsdag är det husvisning.
Nu när det har blivit lite lugnare med jobb, så kommer jag tillbaka som vanligt igen :))
Hoppas ni väntar på mig :))
Kramen♥

9 kommentarer:

Anonym sa...

Låter underbart & självklart väntar jag!
/Kramar Annmi i Hjosolen!

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Vilken fantastisk helg ni har haft!
Visst är det skönt att kunna släppa ut hundarna och veta att ingen kommer gåendes. Här måste jag i och för sig se efter djur. Det är sällan någon kommer gåendes här.

Ha en helbra dag!

Majken sa...

Åhhh vad roligt att du redan trivs så bra :-)
Skönt för Izor att kunna spatsera lös :-)

Ha en riktigt fin måndag!
Kram ♥

Siita sa...

Trevligt att det snart Var på konfirmation igår. Jättetrevligt. När vi var ute sken solen o när vi var inne då regnade det. Kram

fianathome sa...

Självklart! Jag ser fram emot bilder som jag hoppas snart kommer på fina nya huset :D
kram
Fia

♥ Carina ♥ sa...

Känns lite konstigt då ni inte bor "där uppe" längre...
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram

Pisan sa...

Förstår att det känns gott att ni alla bor under samma tak nu igen. Härligt att bara kunna släppa ut Izor. Hoppas du har en fin måndag! Kramar! ♥

Mita sa...

Vad härligt att vara samlade igen och att ni kunde fira midsommar där,
Klart vi alla väntar på dig,
Kram vännen**

znogge sa...

Så skönt för er att komma på plats och komma till ro i ert nya hus. Har inneburit ett rejält projekt för er...

Kram